tisdag 11 januari 2011

joeee bra dag på fredaggggggggggggg ja ska ha med Linn päron pung. Älskar min Linn mest av allt:)



heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejje idag kmr madde hitt å är med oss för mamma ska sova hos micke hennes kärlek:D
så mamma är inte hemma när vi ska upp imorn så då är madde hos oss så snäll madde e mot oss:D
lala vad ska man göra i veckan

on:sova kolla vilken bio de går i västerås som jag och linn kan gå på om de är en bra så går vi på bio men om de inte finns ngn bra så går vi inte men hoppas för man kunde bara se fredagen idag på deras hemsida om bion :D

tor:skola hem venne vad jag ska göra idag dåe har tråkigt:D:D:D

fred skola kanske bio venne vilken bio pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

tack för att du fixa med socialen att du kunde vara min kontakt person Linn Stillman men hoppas du kan fortsätta att vara de mamma måste bara ringa socialen och prata om de så att du kan vara min kontaktperson hoppas att du får vara de meeeeeeeeeeeeeer.
Jag älskar dig mesta av allt Linn Stillman päron pung:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar