söndag 12 december 2010

hejje lucia

imorn äre lucia som gäller :D
vara där 7 imorgon så äre när man äre mä i lucia tåget vill man så gör man de man kan inte hoppa av tåget nu så äre...
aja var på lucia idag med fats de var på skansen i hallstahammar elr hure stavas hahah skit samma orka :)
ojjjjjj de kanske var längesen jag skrev här men men så äre jag ska strax sova tror ja så ja orkar skolan imorn annars kanske jag sover mitt i lucia tåget å då kanske alla skiker vakna vakna vakna å ja hör inget för ja sover så skönt å sen ramlar jag ner på golvet med ett ljus tänd å då brinner mitt hår upp hahhah nej jag tror inte de hände hahhah vad fan ska man göra om man somnar jo den som ser kan ta något å släka med men jag tror mitt hår har brunnit upp dåe men ofta de händer hahha inte -.-
ja bah hitta på vist äre jaoo bra på hitta på saker eller ?
ja äe faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan bäst jueeeeeeeeeeeee hahahah ?
ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja god natt för min del för ska jue orka dagen imorgon för ska vara i skolan 7 så då ska man orka jue aja hejdååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ja älskar min blogg men ja har bara inte haft tid å vara inne på den så de har inte blivit inlägg på länge i den de är tråkigt tycker jag för jag säger jue att jag ska lägga ut inlägg varje dag och jag har inte tänkt på bloggen och jag har inte orkat vara inne och inte haft tid att vara inne på den meeeen ska försöka vara inne lite mer så de blir inlägg men ja kan ju alltid försöka lägga ut inlägg varje dag men de kommer ju inte gå för kommer glömma bort bloggen såe:/ de är kört jue men jag vill att de ska vara inlägg varje dag men ahr inte ork inte tid och glömmer bort den de är tragiskt:(
hatar mig själv koooooooom ihåg bloggen daniella för faaaaaaaaaaaaaaan annars dåe skoja xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd hhahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar