fredag 19 november 2010

hejje

joee jag ahr så tråkit ni kanske ska ta å slänga en kommentar kanske :D
jooo jag längtar tills min nya mobil kmr okrar inte vänta tills den kmr jue:/
de tar jue för långt tid tills den kmr men de tar jue bara 2-3 dagar tills mobilen kmr

idag var younne elr hure stavas och siw här :D
dom kom å köpte 2 av våra valpar skönt å bli av med några valpar snart blir vi av med fler valoar skönt skare bli jue pössssssssssssssssss
å neeeeeej skolan börjar på måndag:/
skit också faaan skit skola hatar skolan så jävla mycket den är skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit fan skit -.-
aja får väl klara skol dagarna sen är jue typ helg igen dåe om 5 dagar äre helg så skönt med helg å slippa skolan men längtar mest till jullove:)))))))))))))))))))))))))))))))
jullov hoppas tiden går fort så vi får jullov ngn gång dåe för jag vill ha julklappar men jag får jue en för tids julklapp nästa vecka ngn och de är jue mobilen som mamma köpte till oss jag har världens bästa mamma hon är min bästa mamma jag har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar