söndag 3 oktober 2010

älskar;)


hejje :D:D


jaoo idag ska jag äta sallad från maxi;)


joeee aså du vet vi har fått valpar ;)


dom är ur gulliga vill ni se:D


ja å min kompis Isabell på nätet vi har bråkat så mtk så vi är inte vänner ja är bra vän med hennes syster aså ja hatar den mäniskan men de är över nu så ingen behöver brys sig om de bråket vi snackar inte mer med varandra aja skit samma men ja är skit bra vän med hennes storasyster tror hon är ett år äldre än mig men jag bryr mig inte så mycket hur gamla dom är bara dom är i tonårsåldern typ 12-17 kanske elr mindre går också bra men helst den åldern som ja skrev hahah bry mig nu ;)

en sak är sann de är att ja älskar min vänner Amnada S och Amanda K:)))))))))))))

ni ska få se bild på valparna nu sötisarna:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar