söndag 26 september 2010

hejje

Heeeeeeeej ska snart till skolan:D
aja ska sitta här en liten stund till innan ja drar till bussen:D
ska göra klar mig för de sista innan jag går till bussen:D
ja är skiiiit arg på en internet vän -.-
Hon heter Isabell och bestämmer över mig jag får inte vara vän med hennes syster -.-
ja får vara vän med vilka ja vill hon bestämmer inte över vilka vänner jag får ha jag är trött på hennes tjata om de där att ja inte får vara amnadas vän. Nu vill ja inte vara din vän Isabell du vet de du är bort tagen på bdb fb strax ska jag ta bort dig på bv med så ses aldrig igen fatta de snorunge-.- du är sö ute Isabell de vetu hahahah jävla noob unge-.-

aja ska shoppa på onsdag med Linn puzzeeeeen:)
de kmr bli bästa alla fall
ska shoppa mig vinter jacka och kanske skor om ja har råd:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar