måndag 23 augusti 2010

tråk


jooee idag var skolan sådär vi fick inte jobba vi fick massa papper å vi fick skåp å sen prata vi massor å sen slutar vi halv 2 hela dena vecka men nästa på tisdagen så slutar jag halv 3 sen på torsdagen slutar jag 2 vill sluta halv 2 som vi brukar men de gör vi alla dagar utom 2 dagar å har tråkigt just nu ngn som vill vara lite social å snacka med mig lite kke ?:)

haha just nu sitter jag är vid datorn ;) kanske ska ta å gå ut i det fina vädret elr vad tkr ni?
jo jag ska väl gå ut å få mig lite frisk luft de behöver jag för jag är ute för lite sitter jue bara vid datorn å nördar men har faktiskt sluta å sitta så mkt vid datorn börjar tycka datorn är tråkigt så ibland vill ja inte ens sitta vid datorn jaja ska dra ut nu tror jag om jag orkar för har jue varit på strömsholm djursjukhus med mamma å kolla hur många bäbisar bambina har i magen hon har 4 st små bäbisar åååååå glad jag blir:D pözzzzzen:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar